قایقی در تلاطم دریا

...سه نقطه سر خط

قایقی در تلاطم دریا

...سه نقطه سر خط

پاییز

پاییز مرا عاشق می کند
باران عاشق تر

.
.
.

حالا تو بگو این باران پاییزی با من چه می کند ....!!

ماه ها بود که دلم لک زده بود برای پاییز
پاییزی که پر است از خاطره
پر است از خنکی
پر است از باران
پر است از من و من پرم از پاییز
پاییزی که این روزها دیگر پاییز بودنش را نمایان تر از چند روز قبل به رخ می کشد
پاییزی که فصل دوست داشتنی من است
پاییزی که شب هایش را به امید صدای باران چشم بر هم میگذارم
پاییزی که روح اشفته ام را قدری سامان میدهد
پاییزی که شب هایش برایم سنگین است،سنگین از خاطرات ریز و درشت
پاییزی که شب هایش روزهای نا ارامم را ارام می کند.و روزهایش به امید شب های شبش سر می شود
پاییزی که همنوایی شب هایش با چشمانم برایم ارامشبخش است!
پاییزی که همراه با بارانش لحظات رویایی را برایم رقم میزند...

نظرات 1 + ارسال نظر
نیلوفر چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:18 ق.ظ http://niloofar123.blogsky.com

بسیار زیبا نوشتی
به قول ِ اخوان ثالث ؛ پادشاه فصل ها پائیز :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد